7 Eylül 2017 Perşembe

GERİSİNGERİ



Hep benim göynek cebimde durur yazdığım mektuplar.Açar okurum sonra oturur tütün ve yara sararım.Çekmeceler,anılarla doludur bir albümün sayfasına sıkışmış,Kimisi yalın kılıç,kimisi sarı saçak yağmur gibi orta yerde.
Doğum lekeme içerleyen bir dünyada yapayalnız,Göç kaldığı yerden devam ediyorsa,Gök yeniden yağar diye;
Şemsiyeme koşuyorum her sabah.

gerisingeri

uçtuğumu düşlüyorum
bir bataklık kenarı
ayağı kırık atlı karınca atları ne bileyim
başka şairler bana bakıyor
bilmediğimiz dillere atıyorum suçu
onlar anlamıyor beni
konuşamıyoruz.

gerisingeri

koştuğumu düşlüyorum
alacakaranlık bir parkta
yüzün ne kadar da büyük görünüyor
ırmağı yazan şairleri süzüyor gözlerim
kendi zamanına kapanmışlar
süreya ya da veli mi olsam
bakışamıyoruz.

gerisingeri

yürüdüğümü düşlüyorum
bir ada sürgünlerin yollandığı
herşey sessizlik içinde kimsenin olmadığı
açmış ağzını bir yudum almak için şairler
nasıl da ekşiyor kararan üzüm
dalından kopup dökülünce yere
sarılamıyoruz.

gerisingeri

yazdığımı düşlüyorum 
ben burada kalıyorum da
elim aldırmazlıklarla ağırlaşıyor
sözcükler acılaşıyor
yaşamlarımız sürüyor sığ bir sefalette
gemin seni bekliyor şair

güle güle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder